6 najlepszych pomysłów na śniadanie

To jeden z tych dni, kiedy budzisz się z rana z wielkim głodem i pustą głową, w której nie znajdujesz ani jednego pomysłu na to, co można by zjeść zanim głód odejmie Ci całkowicie możliwość racjonalnego rozumowania. Przychodzimy Ci z pomocą - oto nasze pomysły:

Podziel się:

Wytrawne gofry — niebanalny pomysł na śniadanie

Gofry na śniadanie — kto nie chciałby się skusić na taki posiłek o poranku? Chrupiący przysmak można jednak podać w innej niż zwykle wersji — zamiast miodu, świeżych owoców i bitej śmietany, proponuję jajka, łososia wędzonego i rukolę. Gwarantuję — wytrawne gofry na pewno przypadną wam do gustu.

Jak zrobić omlet?

Niby ocieramy się o banał, ale dawka kalorii jest solidna. Żadne zestawienie potraw śniadaniowych nie będzie pełne bez omletu i jajecznicy… Omlet to świetny pomysł na śniadanie, zwłaszcza jeśli lubisz jajka, a jajecznica już ci się znudziła. Robi się go szybko i jest bardzo pożywny. Możesz przygotowywać go na różne sposoby, dodając swoje ulubione dodatki. Na słodko, na słono, dla każdego znajdzie się coś miłego. Zrób omlet swoich marzeń.

Kolorowe smoothie na śniadanie!

Koktajle owocowe, czyli tzw. smoothies cieszą się sporą popularnością, ponieważ są zdrowe – dostarczają nam potrzebnych witamin, minerałów i antyoksydantów. Chętnie sięgamy po nie w ramach przekąski w ciągu dnia. Co więcej, smoothie może pomóc ci pozbyć się zbędnych kilogramów, tylko musisz wiedzieć, jakie składniki do niego dodać. Podpowiadamy :)

Orkisz – idealny na śniadanie w chłodne dni

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia i musi mi zapewnić energie po treningu i do następnego posiłku. Często wybieram płatki orkiszowe. Orkisz chroni więc przed infekcjami bakteryjnymi, co jest szczególnie istotne w okresie jesienno-zimowym. Samo zdrowie i idealne na śniadanie w chłodne poranki. Polecam dodać ulubione owoce.

Całkiem niecodzienna jajecznica

Znając nasze przywiązanie do tradycji i kulinarne sentymenty, często kończy się jednak na braku chęci eksperymetowania z „polepszaniem” jajecznicy, albo dodawaniu do niej utartych od lat składników, które pasują do wszystkiego i nie ma ryzyka, że coś nie wyjdzie, czyli sera żółtego i szynki, czy kiełbasy. A jakby tak pokusić się i całkiem nowe oblicze tego dania i odważyć się dodać do niej coś bardziej oryginalnego? Macie ochotę spróbować?

Placki z niepalonej kaszy gryczanej

Placki z niepalone kaszy gryczanej są znakomitą opcją na śniadanie. Zawierają w sobie krzem, który uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne. Dobrze komponują się z masłem orzechowym i bananem pokrojonym na plasterki. Ten przepis jest całkowicie wegański!

Zobacz również: 8 sposobów, aby uzdrowić Twój dom: feng-shui

Także w kategorii Kuchnia:

"IQuchnia, czyli jak inteligentnie jeść i pić" - recenzja Pesso Makaron Pszenny Wodzisław Galaretka Pastelowa o smaku Lychee Coctail – Wodzisław Pesso Makaron Pszenno-Gryczany Wodzisław Galaretka Pastelowa o smaku Blue Ocean – Wodzisław Pesso – jedyny na rynku makaron bez gotowania Wodzisław Wiosenna eksplozja radości Wielkanocne inspiracje od Lindt Nowe Werther’s Original Creamy Filling i pyszny świat karmelu Odchudzasz się? Zjedz sushi! Jak wybrać i porcjować gęś – krótki poradnik Gąska na staropolskim stole Gęsia pierś na sałatce z rukoli i kiełków rzodkiewki Pierś gęsia na bananach i pomarańczach Gęsina – najlepsza wśród drobiu? O wyższości gęsiny nad innymi rodzajami mięs Gulasz z gęsi – również dla dbających o linię Jak zrobić omlet? „Zanurz się w morzu pyszności” – kilka słów o książce Pauliny Krajewskiej „Delicje i łakocie” Recenzja książki „Domowe wypieki” Joanny Niedobeckiej „Kulinarne podróże po Chorwacji” – recenzja Sok – bogactwo witamin i substancji odżywczych 5 porcji zdrowia – rola warzyw, owoców i soków w prawidłowym odżywianiu dziecka. Podsumowanie debaty Co to znaczy porcja warzyw lub owoców? Prawidłowe odżywianie dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym – na co zwrócić uwagę?