Wypróbowana dieta na płaski brzuch

Marzysz o pięknym brzuchu pozbawionym grama tłuszczyku? Wiedz, że kluczową rolę odgrywają tutaj nie tylko regularne ćwiczenia fizyczne, lecz także racjonalna dieta. Czy wiedziałaś, że stanowi ona niemal 70% sukcesu na drodze do osiągnięcia płaskiego brzucha?

Zdjęcie brzucha / Shutterstock

Jedz ryby

Zawarte w rybach kwasy tłuszczowe omega-3 wywierają korzystny wpływ na zdrowie. Przyczyniają się one do zmniejszenia poziomu cholesterolu we krwi, a tym samym zmniejszają ryzyko ataku serca.

Zapewne ucieszy cię informacja, że tłuszcze obecne w rybach stanowią dla organizmu źródło łatwo pozyskiwanej energii. Co to oznacza? Twój organizm w trakcie ćwiczeń w łatwy sposób wykorzysta zmagazynowaną w ciele tkankę tłuszczową, a dzięki temu szybciej pozbędziesz się niechcianego tłuszczyku w okolicy brzucha.

Zwiększ częstotliwość posiłków

Jedna z zasad racjonalnego żywienia opiera się na regularnym dostarczaniu żywności do układu pokarmowego. Istotne jest to, aby posiłki nie były zbyt duże, a odstępy między nimi nie były większe niż 3–4 godziny.

Spożywając posiłki o regularnych porach, skutecznie zwiększysz metabolizm organizmu, a tym samym usprawnisz proces redukcji tkanki tłuszczowej.

Nie zapomnij o produktach bogatych w błonnik

Błonnik to niezwykle ważny dla organizmu człowieka składnik pokarmowy. Można go znaleźć w produktach pełnoziarnistych, warzywach oraz owocach. Składnik ten reguluje rytm wypróżnień i ogranicza występowanie uporczywych zaprać oraz wzdęć.

Zobacz również: 7 sposobów, aby wychować szczęśliwe dziecko

Twój brzuch będzie bardziej płaski, jeśli każdego dnia dostarczysz do układu pokarmowego błonnik w ilości 20–40 gramów. Dlatego wybierając produkty pełnoziarniste, zwróć uwagę na zawartą w ich składzie ilość błonnika.

Spożywaj duże ilości warzyw

Możesz samodzielnie przygotować pełnowartościowy posiłek, wykorzystując do tego celu stugramowy kawałek chudego mięsa oraz sałatę i ulubione warzywa. Spożycie takiej sałatki sprawi, że szybko odczujesz sytość trwającą nawet do kilku godzin. Dzięki temu zapomnisz o podjadaniu między posiłkami.

Na drodze do uzyskania wymarzonego, płaskiego brzucha prawdopodobnie będziesz musiała pokonać wiele przeszkód. Pamiętaj jednak, że odpowiednia dieta połączona z aktywnością fizyczną umożliwi ci uzyskanie tego celu. Tylko nie zapomnij podzielić się z nami swoimi efektami.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowie:

Jak długo żyją plemniki? 4 powody, dla których warto jeść miód Wykonaj 20-minutowy trening na całe ciało i ciesz się szczupłą sylwetką! Wszystko, co powinnaś wiedzieć o rybach w diecie Rak. To się leczy! Jak przyspieszyć powrót do zdrowia po chorobie? Pielęgnacja stóp przy zespole stopy cukrzycowej Powrót do zdrowia z Nutridrink Uzupełnianie diety u osób starszych i chorych Choroba a dieta Uzupełnienie diety u osób chorych Jak pomóc bliskim w chorobie? Dostarczanie magnezu do organizmu Hipokaliemia, czyli obniżone stężenie potasu we krwi Składniki odżywcze w diecie pacjenta Hipokaliemia - co powinnaś o niej wiedzieć? Skuteczna profilaktyka niedoborów żywieniowych Potas w diecie sposobem na zdrowie Jak wspomóc dietę chorego preparatami odżywczymi? 8 zaskakujących korzyści płynących z seksu Dowiedz się, w jaki sposób skutecznie zredukować uporczywy świąd skóry po ukąszeniach owadów Bierz przykład z gwiazd i weź udział w Herbalife Triathlon Gdynia 2014! Zadbaj o swoje nerki! Konkurs z wyprawkami dla noworodków od CBS Reality