10 odchudzających przekąsek dla ćwiczących

10. Produkty spożywcze a przemiana materiiIstnieje grupa żywności, która stymuluje pracę układu pokarmowego, a tym samym wspomaga odchudzanie. Chociażby z tego względu warto ją uwzględnić w codziennej diecie.
Zdjęcie autorstwa tpsdave / CC BY

10. Produkty spożywcze a przemiana materii
Istnieje grupa żywności, która stymuluje pracę układu pokarmowego, a tym samym wspomaga odchudzanie. Chociażby z tego względu warto ją uwzględnić w codziennej diecie.

9. Spożywanie posiłków w regularnych odstępach czasuTo bardzo ważne, aby każdego dnia dostarczać organizmowi lekkie posiłki w regularnych odstępach czasu. Najlepiej co 3-4 godziny. Czy wiedziałaś, że to jeden ze sposobów na przyśpieszenie procesów przemiany materii?
Zdjęcie autorstwa FonthipWard / CC BY

9. Spożywanie posiłków w regularnych odstępach czasu
To bardzo ważne, aby każdego dnia dostarczać organizmowi lekkie posiłki w regularnych odstępach czasu. Najlepiej co 3-4 godziny. Czy wiedziałaś, że to jeden ze sposobów na przyśpieszenie procesów przemiany materii?

8. BananBanan stanowi idealną i lekką przekąskę przed treningiem, która zapewni organizmowi energię niezbędną do wykonywania ćwiczeń. Co więcej, zawarty w jego składzie potas zapobiegnie późniejszym, bolesnym skurczom mięśni.
Zdjęcie autorsatwa 218860 / CC BY

8. Banan
Banan stanowi idealną i lekką przekąskę przed treningiem, która zapewni organizmowi energię niezbędną do wykonywania ćwiczeń. Co więcej, zawarty w jego składzie potas zapobiegnie późniejszym, bolesnym skurczom mięśni.

7. Serek wiejskiTo idealny produkt na posiłek bezpośrednio po treningu. Zawarte w serku wiejskim białko umożliwi regenerację mięśni po intensywnym wysiłku fizycznym. Poza tym, jest to bogate źródło wapnia i witaminy D – substancji niezbędnych dla mocnych kości.
Zdjęcie autorstwa julenka / CC BY

7. Serek wiejski
To idealny produkt na posiłek bezpośrednio po treningu. Zawarte w serku wiejskim białko umożliwi regenerację mięśni po intensywnym wysiłku fizycznym. Poza tym, jest to bogate źródło wapnia i witaminy D – substancji niezbędnych dla mocnych kości.

6. Chude mięsoPełnowartościowe białko zawarte w mięsie drobiowym jest niezbędne dla odbudowy mikrouszkodzeń powstałych w mięśniach w czasie treningu. Warto również wiedzieć, że organizm musi zużyć sporą ilość energii w celu strawienia białka. Uogólniając, składnik ten podkręca metabolizm i sprzyja odchudzaniu.
Zdjęcie autorstwa onetallchef / CC BY

6. Chude mięso
Pełnowartościowe białko zawarte w mięsie drobiowym jest niezbędne dla odbudowy mikrouszkodzeń powstałych w mięśniach w czasie treningu. Warto również wiedzieć, że organizm musi zużyć sporą ilość energii w celu strawienia białka. Uogólniając, składnik ten podkręca metabolizm i sprzyja odchudzaniu.

5. Produkty pełnoziarnisteCzy wiedziałaś, że organizm zużywa dwa razy więcej energii na spalenie produktów nieprzetworzonych aniżeli na strawienie żywności przetworzonej? Poza tym, produkty pełnoziarniste stanowią źródło długotrwałej energii i zapewniają uczucie sytości na długi czas.
Zdjęcie autorstwa Lebensmittelfotos / CC BY

5. Produkty pełnoziarniste
Czy wiedziałaś, że organizm zużywa dwa razy więcej energii na spalenie produktów nieprzetworzonych aniżeli na strawienie żywności przetworzonej? Poza tym, produkty pełnoziarniste stanowią źródło długotrwałej energii i zapewniają uczucie sytości na długi czas.

Zobacz również: 8 sposobów, aby uzdrowić Twój dom: feng-shui

4. Nabiał o niskiej zawartości tłuszczuNabiał obfituje w wapń niezbędny dla zdrowych i mocnych kości. Poza tym, białko w nim zawarte stymuluje procesy przemiany materii. Badania kliniczne potwierdziły, że osoby spożywające regularnie nabiał chudną zdecydowanie szybciej niż osoby unikające tej grupy żywności.
Zdjęcie autorstwa PDPhotos / CC BY

4. Nabiał o niskiej zawartości tłuszczu
Nabiał obfituje w wapń niezbędny dla zdrowych i mocnych kości. Poza tym, białko w nim zawarte stymuluje procesy przemiany materii. Badania kliniczne potwierdziły, że osoby spożywające regularnie nabiał chudną zdecydowanie szybciej niż osoby unikające tej grupy żywności.

3. Czerwona herbataRegularne spożywanie czerwonej herbaty to znany sposób wspomagający walkę z nadmiernymi kilogramami. Zastanawiasz się dlaczego? Zawarte w niej składniki skutecznie pobudzają metabolizm, a tym samym przyśpieszają procesy redukcji tkanki tłuszczowej.
Zdjęcie autorstwa Aleksey Gnilenkov / CC BY

3. Czerwona herbata
Regularne spożywanie czerwonej herbaty to znany sposób wspomagający walkę z nadmiernymi kilogramami. Zastanawiasz się dlaczego? Zawarte w niej składniki skutecznie pobudzają metabolizm, a tym samym przyśpieszają procesy redukcji tkanki tłuszczowej.

2. Ostra paprykaOstra papryka to źródło nie tylko cennych dla organizmu witamin A oraz E, ale również kapsaicyny – silnie rozgrzewającego składnika, który pobudza procesy trawienne. Stymulacja układu trawienia jest niezbędnym elementem odchudzania.
Zdjęcie autorstwa PDPhotos / CC BY

2. Ostra papryka
Ostra papryka to źródło nie tylko cennych dla organizmu witamin A oraz E, ale również kapsaicyny – silnie rozgrzewającego składnika, który pobudza procesy trawienne. Stymulacja układu trawienia jest niezbędnym elementem odchudzania.

1. GrejpfrutRegularne spożywanie tego owocu stymuluje procesy spalania tłuszczów, a także przyśpiesza przemianę materii. Poza tym, jest to źródło niezbędnych dla organizmu witamin i mikroelementów.
Zdjęcie autorstwa Duncan Hull / CC BY

1. Grejpfrut
Regularne spożywanie tego owocu stymuluje procesy spalania tłuszczów, a także przyśpiesza przemianę materii. Poza tym, jest to źródło niezbędnych dla organizmu witamin i mikroelementów.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

10 sposobów, dzięki którym wypijesz więcej wody Resztki produktów, które powinnaś jeść Przygotuj zdrowszą wersję pizzy - sprawdź jak! Największe mity żywieniowe Co warto ustalić przed ślubem? Jak miłość wpływa na zdrowie? "Pokonać raka" Medical Media Solutions 10 sposobów, którymi on wyraża uczucia Jak godzić życie zawodowe z prywatnym? Jak żyć, aby niczego nie żałować? Jak błyskawicznie wzmocnić swoją samoocenę? Jedzenie, po które warto sięgać, trenując Które owoce jagodowe są najzdrowsze? 10 sposobów na zdrowy biust 10 powodów, przez które jesteś ciągle zmęczona Poznaj przyczyny swojego zapominalstwa 10 sposobów na dłuższe życie 6 prostych sposobów na pozbycie się brodawek Czym przyprawiać potrawy zamiast soli? 10 sposobów na lepszą koncentrację Pozbądź się złych nawyków 10 porannych motywatorów do ćwiczeń 10 sposobów na podkręcenie twojego związku Sprawdź, czy twój związek będzie długo trwał

Popularne w tym tygodniu:

Czy warto podjąć psychoterapię? Siemię lniane Zdrowe dziecko to szczęśliwe dziecko. Zimą zadbaj o odporność smyka! Szpinak Sok – zielona porcja zdrowia