Dlaczego nie chudniemy?

Po treningu nie jedz posiłku, który ma więcej niż 200 kalorii
Zobacz 4 zdjęcia

Po treningu nie jedz posiłku, który ma więcej niż 200 kalorii

Ćwiczysz, nie jesz po godzinie 18.00, chcesz schudnąć, a waga nawet nie drgnie? W naszej galerii przestawiamy kilka błędów, które popełniamy świadomie lub nie. Co zmienić, aby zrzucić kilka kilogramów?
1. Im więcej ćwiczysz, tym więcej jesz
Treningi i regularne wizyty na siłowni na pewno przyczyniają się do tego, że spalamy więcej kalorii. Jednak ćwiczenia pobudzają apetyt. Po treningu wygłodzone "rzucamy się na jedzenie" i może zdarzyć się tak, że pochłaniamy o wiele więcej kalorii niż spalamy. Upewnij się, że po siłowni nie fundujesz sobie przekąsek lub posiłków, które mają więcej niż 200 kalorii.Pamiętaj również, że to iż chodzisz regularnie na treningi nie daje ci zielonego światła, że można jeść do woli.
2. Zdrowe przekąski nie zawsze są niskokaloryczne
Zrezygnowałaś z czekolady i ciastek? Na ich miejsce wybierasz zdrowsze opcje, jak: musli, suszone owoce, orzechy, batoniki z ziaren? Pamiętaj jednak, że wszystko ma kalorie. Postaraj się nie przekraczać 2000 kalorii dziennie, a jeśli zależy ci na zrzuceniu kilku kilogramów ogranicz swoje dziennie menu do 1300 kalorii.
3. Łagodny trening to za mało
Pilates,joga, spacer podczas lunchu to świetna forma rekreacji. Może jednak nie wystarczyć, aby pozbyć się kilku centymetrów w pasie. Jeśli twoim celem jest schudnięcie zdecyduj się na bardziej wysiłkowe i dynamiczne treningi. Świetny będzie jogging, kick-boxing czy pływalnia. Aby odnieść efekty powinnaś ćwiczyć trzy razy w tygodniu przynajmniej po pół godziny.
4. Nie pij kalorycznych napojówSoki, napoje gazowane to niestety bomby kaloryczne. Możesz się zdziwisz, kiedy okaże się, że są niemal tak tuczące jak słodycze. Zanim zdecydujesz się na napój w puszcze przeczytaj ile zawiera kalorii. Wybieraj wodę i naturalne soki bez dodatku cukru.  

Zobacz również: 8 sposobów, aby uzdrowić Twój dom: feng-shui

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Jak długo żyją plemniki? Nadmiar sodu Radość życia "Joga w czasie ciąży i porodu" od Illuminatio Cała prawda o bubble tea 10 powodów, dla których warto pływać Dlaczego tłuszcze nasycone wcale nie są twoim wrogiem? Jak uniknąć 6 przyjacielskich faux pas? Jak kupić dobry rower? Co wiesz o medycynie estetycznej? Słodycze i ich wpływ na organizm Poczucie własnej wartości Dieta śródziemnomorska najlepszą receptą na uśmiech! Stosowanie probiotyków u wcześniaków 10 skutecznych sposobów na ograniczenie wielkości porcji Jak ćwiczyć pośladki na bieżni? Kiedy przespać się z nowym partnerem? Biegaj na zdrowie! Czy warto stosować suplementy diety? Jak zrelaksować stopy w 15 minut? Wykonaj 15-minutowy trening na schodach! Jak zwiększyć ilość spalanych kalorii? Z hemoroidami można walczyć Sprawdź, co powinnaś zabrać na majówkę!

Popularne w tym tygodniu:

Jak schudnąć bez diety?