Szybki trening w porze lunchu

Niektóre z nas lubią wyrwać się na lunch do siłowni obok pracy. W takich sytuacjach czas jest jednak limitowany. Jak go zaoszczędzić? Podajemy kilka praktycznych wskazówek.

  • Spraw sobie koszulkę z wbudowanym biustonoszem. Dzięki temu zaoszczędzisz czas na ubieraniu się i zapinaniu haftek.
  •  Nie noś w swojej sportowej torbie żadnych zbędnych rzeczy. Zapakuj tylko to co jest rzeczywiście potrzebne. Skarpetki na zmianę trzymaj w adidasach, dzięki temu nie będziesz ich szukała po torbie.
  • Na czas treningu spinaj włosy w luźny koński ogon. Dzięki temu nie będziesz ich musiała myć po treningu.
  • Kosmetyki trzymaj w przeźroczystym woreczku. Będziesz wszystko widziała i ominie cię rozpaczliwe szukanie po kosmetyczce tuszu czy pudru.  

Zobacz również: Sprawdzone sposoby na szybkie spalanie kalorii

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowie:

Jak długo żyją plemniki? Nadmiar sodu Radość życia "Joga w czasie ciąży i porodu" od Illuminatio Cała prawda o bubble tea 10 powodów, dla których warto pływać Dlaczego tłuszcze nasycone wcale nie są twoim wrogiem? Jak uniknąć 6 przyjacielskich faux pas? Jak kupić dobry rower? Co wiesz o medycynie estetycznej? Słodycze i ich wpływ na organizm Poczucie własnej wartości Dieta śródziemnomorska najlepszą receptą na uśmiech! Stosowanie probiotyków u wcześniaków 10 skutecznych sposobów na ograniczenie wielkości porcji Jak ćwiczyć pośladki na bieżni? Kiedy przespać się z nowym partnerem? Biegaj na zdrowie! Czy warto stosować suplementy diety? Jak zrelaksować stopy w 15 minut? Wykonaj 15-minutowy trening na schodach! Jak zwiększyć ilość spalanych kalorii? Z hemoroidami można walczyć Sprawdź, co powinnaś zabrać na majówkę!